Tunnelplan 51
Fijn dat de trein te laat is.
De NS en ProRail zijn begonnen met een onderzoek naar een nieuw stationsconcept waarbij gekeken wordt hoe de sfeer in een nieuw station en de omgeving beter gemaakt kan worden.
De gedachte is dat door middel van actuele reisinformatie om en in het station, de reiziger kan zien wanneer zijn trein vertrekt of vertraging heeft.
Hij kan dan nog gezellig een warm croissantje met een kopje koffie nemen op een overdekt perron voorzien van warmtezuilen of in een van de gezellige winkeltjes nog een paar boodschappen doen.
Fijn dat de trein te laat is.
In Leiden wordt op grote schaal begonnen (http://www.mijnproefstation.nl/) met dit project, maar Nijverdal zou met het nieuwe station in het centrum zeker ook een uitdaging kunnen zijn.
Of denken we over een paar jaar, bibberend op een nieuw bankje, fijn de trein is op tijd.
Zie http://www.tunnelplan.nl/stationl.htm voor meer info.
Fijn dat de trein te laat is.
De NS en ProRail zijn begonnen met een onderzoek naar een nieuw stationsconcept waarbij gekeken wordt hoe de sfeer in een nieuw station en de omgeving beter gemaakt kan worden.
De gedachte is dat door middel van actuele reisinformatie om en in het station, de reiziger kan zien wanneer zijn trein vertrekt of vertraging heeft.
Hij kan dan nog gezellig een warm croissantje met een kopje koffie nemen op een overdekt perron voorzien van warmtezuilen of in een van de gezellige winkeltjes nog een paar boodschappen doen.
Fijn dat de trein te laat is.
In Leiden wordt op grote schaal begonnen (http://www.mijnproefstation.nl/) met dit project, maar Nijverdal zou met het nieuwe station in het centrum zeker ook een uitdaging kunnen zijn.
Of denken we over een paar jaar, bibberend op een nieuw bankje, fijn de trein is op tijd.
Zie http://www.tunnelplan.nl/stationl.htm voor meer info.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten