De bodem ligt er nu (2).
Zoals al beschreven in Tunnelplan 129 waren er krimpscheuren ontdekt en gerepareerd in het onderwaterbeton van het nieuwe station achter de RK kerk.
Een stuk verderop aan de Bouwmeesterstraat kun je nu ook goed zien dat hier ook krimpscheuren ontstaan zijn.
Deze zijn later versterkt met stalen pennen die onder een hoek zijn aangebracht.
Verder lijkt het er op dat er een beetje teveel beton gebruikt is want met machines wordt aan de bovenste laag gefreesd en gehakt zoals op de foto’s te zien is.
Dit is niet voor iedereen zichtbaar omdat de houten schutting net iets te hoog is, maar daar kon wel eens verandering in komen.
Aan de overzijde is een stellage gemaakt van steigermateriaal die er uitziet als een uitkijkpost.
Misschien gunt Rijkswaterstaat ons toch een kijkje achter de schermen?
(alles na te lezen op www.tunnelplan.nl)
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten